Lengvai suprantama kalba
- Titulinis
- Lengvai suprantama kalba
Apie mus
Mes esame Biržų rajono savivaldybės poliklinika.
Teikiame sveikatos priežiūros paslaugas visiems žmonėms.
Norime, kad mūsų paslaugos būtų aiškios, suprantamos ir prieinamos kiekvienam.
Kaip mes galime jums padėti?
Jeigu jums reikia informacijos lengvai suprantama kalba, galite:
-
paskambinti mums,
-
parašyti el. laišką,
-
atvykti į polikliniką.
Mes paaiškinsime informaciją paprastais žodžiais ir aiškiai.
Kaip su mumis susisiekti?
Telefonas: +370 674 72589
El. paštas: rastai@birzupoliklinika.lt
Adresas: Vilniaus g. 117, Biržai
Pasakykite, kad norite informacijos lengvai suprantama kalba.
Taip pat galite pasakyti, jei jums reikia pagalbos:
-
sulėtinti kalbėjimo tempą,
-
pakartoti informaciją,
-
paaiškinti paprasčiau,
-
pateikti raštu ar žodžiu.
Kokią informaciją galite gauti?
Mes galime paprastai paaiškinti:
-
kaip užsiregistruoti pas gydytoją,
-
kaip gauti tyrimų atsakymus,
-
kokios yra mūsų teikiamos paslaugos,
-
ką daryti, jei jaučiatės blogai,
-
kaip gauti siuntimą.
Jei jums reikia pagalbinės įrangos
Poliklinikoje galite gauti:
-
pagalbą judant (jei jums reikia),
-
pagalbą patekti į kabinetą,
-
informaciją žodžiu,
-
informaciją paprastu tekstu.
Jei reikia – galime skirti darbuotoją, kuris padės orientuotis poliklinikoje.
Jeigu turite klausimų
Mes visada pasiruošę jums padėti.
Kreipkitės, ir mes pateiksime informaciją taip, kaip jums patogiausia.
Kaip užsiregistruoti pas gydytoją?
1. Pasirinkite, kaip norite registruotis:
– telefonu,
– internetu,
– atvykę į polikliniką.
2. Jei registruojatės telefonu, paskambinkite numeriu: +370 674 72589
Pasakykite savo vardą, pavardę ir kokio gydytojo jums reikia.
3. Jei registruojatės internetu, naudokite sistemą Išankstinė pacientų registracija (IPR).
Mes galime padėti, jei jums tai sunku.
4. Atvykę į polikliniką, eikite į registratūrą.
Darbuotojas padės užsiregistruoti.
5. Užsirašykite savo vizito laiką.
Jei negalite atvykti – paskambinkite ir praneškite.
Kaip gauti tyrimų atsakymus?
1. Tyrimų atsakymai dažniausiai būna paruošti per kelias dienas.
Gydytojas jums pasakys, kada jie bus.
2. Atsakymus galite gauti:
– prisijungę prie e.sveikata sistemos,
– atvykę pas gydytoją.
3. Jeigu sunku naudotis kompiuteriu ar e.sveikata, mes padėsime.
4. Jei tyrimų atsakymas yra blogas, gydytojas jus pats informuos ir paaiškins.
Ką daryti, jei jaučiuosi blogai?
1. Jei jaučiatės blogai, skambinkite į poliklinikos registratūrą +370 674 72589
Darbuotojai nukreips pas reikiamą specialistą.
2. Jei labai blogai arba jaučiate pavojingus simptomus (stiprų skausmą, dusulį, kraujavimą),
skambinkite 112.
3. Jei galite atvykti, eikite į poliklinikos registratūrą.
Darbuotojai suteiks pagalbą ir nukreips jus pas reikiamą gydytoją.
4. Jei sunku paaiškinti simptomus – pasakykite paprastai, kaip jaučiatės.
Mes padėsime suprasti jūsų problemą.
Odontologijos paslaugos
Ką mes gydome?
-
dantų skausmą;
-
dantų gedimus (kariesą);
-
dantenų ligas;
-
atliekame dantų plombavimą;
-
šaliname dantis, jei to reikia;
-
atliekame burnos higieną (dantų apnašų nuėmimą).
Kaip vyksta vizitas?
-
Jūs užsiregistruojate vizitui.
-
Atvykstate į odontologo kabinetą.
-
Pasakote, kas jus vargina.
-
Gydytojas apžiūri dantis ir paaiškina, kas bus daroma.
-
Gydytojas dirba tik tada, kai jūs sutinkate.
-
Po vizito gydytojas paaiškina, ką daryti toliau.
Ar vizitas skauda?
-
Jei bijote ar jaučiate skausmą, pasakykite gydytojui.
-
Mes galime suleisti vaistų nuo skausmo (nuskausminimą).
-
Gydytojas gali paaiškinti kiekvieną žingsnį prieš jį atliekant.
-
Galite daryti pertraukas, jei jums reikia.
Kaip pasiruošti vizitui?
-
išsivalykite dantis prieš apsilankymą;
-
atvykite 10 minučių anksčiau;
-
jei turite klausimų, atsineškite juos užsirašę.
Kada kreiptis skubiai?
-
jei labai skauda dantį;
-
jei veidas patino;
-
jei kraujuoja ir nepraeina;
-
jei nulūžo dantis ar įvyko trauma.
Kur kreiptis?
Jei norite užsiregistruoti arba turite klausimų, kreipkitės į poliklinikos odontologijos registratūrą telefonu +370 674 73253